................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

čtvrtek 20. května 2010

SKLENIČKY OD MEDU

MED... mám ráda jeho vůni, mám ráda jeho barvu, mám ráda jeho chuť. Medem často sladíme čaj a holkám kaše.

Zbylo mi pár již prázdných skleniček od medu a tak jsem je pomalovala akrylovou barvou .
V létě do nich uložím sušené bylinky. Jsem taková "mateřídoušková babka", která si  čas od času udělá bylinnou lázeň při svíčkách...jéééé, to je pak pohodička.

2 komentáře:

  1. Leni tak medík ten také máme rádi,dokonce si jezdím pro něj přímo do Tlustice k jednomu pánovi,který ho vyrábí.Používáme ho kolikráte také do čaje a je to moc výborné.Ty skleničky jsou parádní,ani bych neřekla,že jsou od medu...a jsi jako já babka kořenářka,protože bylinky také miluji...moc moc zdravím a fotečky jsou opravdu tááák překrásné Soňa

    OdpovědětVymazat
  2. no ja som minule zase robil etikety na korenicky, ale nebolo to take pekne ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...