................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

pondělí 24. května 2010

... a také máme v ložnici STARÉ STÍNÍTKO V NOVÉM KABÁTKU i KVĚTINKY



Kdysi mi mamka věnovala staré stínítko.
Bylo mi líto ho vyhodit a tak jsem na něj napla přírodní sukno. Vyšila ornamenty a dozdobila zlatavým prýmkem.
Dřevěný podstavec mi udělal kamarád...já už jen natřela lazurou a  napatinovala.
A originální lampička v naší ložnici je na světě.

: - )  : - )  : - )  : - )  

KVĚTY Z ORGANZY 
rychlovka, která je hotová za jeden večer. Dala jsem je na trnkové větvičky a v kontrastu s červenou zdí pěkně vyniknou jejich bílé okvětní lístky.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...