................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

pondělí 28. června 2010

NĚŽNÉ, KŘEHKÉ ZVONKY



 Zvonečkovou vílu z naší zahrady jsem vložila štětcem do proutěného košíčku a ozdobila s ní výklenek. Olejomalbu jsem kdysi darovala do dobrých rukou.


Proč , ty luční zvonku,
Proč ty na svém stonku
Hlavičku jen kloníš,
Nikdy nezazvoníš ?

Jak mám zvonit , můj
holečku,
vždyť jsem malinký,
kdo by cinkal do zvonečku,
než mé tyčinky ?

Jaká hudba by to byla,
kdyby zlehýnka
o korunku zazvonila
jedna tyčinka ?
            (Jan Čarek : Zvonek luční)

9 komentářů:

  1. LENIČKO ,KRÁSNÉ A JEMNÉ . RADOST SE DÍVAT .
    HEZKÝ CELÝ TÝDEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Bohdanko, také si užívejte pohodové letní dny. Ráda Vás tu potkávám...děkuji za návštěvu. Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. To je krasotinka, obrazová aj slovná:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Ahooj Leni,nádherný obrázek,jako dárek určitě moc potěšil a stále těší...užívejte si krásně celá rodinka letních dní...Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Jemné, něžné, poetické. Moc hezké podívání, Lenko!
    Mějte krásné dny, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Gábi, Soni, Heli,
    děkuji za hezké komentáře a také si užívejte sluníčkové dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Leničko přenádherné,máš veliký dar,krása

    OdpovědětVymazat
  8. Jani,
    jsem tak ráda, že jsi zašla. Děkuji za milé komentáře. Pááá Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Leničko, zablúdila som na Tvoj blog, Tvoje obrázky sú krásne, nádherné, vždy som chcela vedieť takto maľovať, ale žiaľ, nemám ten dar, je tam všetko to, čo romantické sdriečko hľadá
    Emily

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...