................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

středa 1. prosince 2010

Průvaník do vínova

S přáním hezkého dne se vám jdu pochlubit s dalším průvaníkem...pevným polštářkem, který v tomto zimním nečase udělá dobrou službičku u dveří nebo u okna a také je hezká paráda. :-) Po několika týdenním odkládání jsem se konečně odhodlala k ušití. Ó jéééé a jak mne to bavilo. Piplala jsem se s ním celý den. Srdíčka jsou ručně malovaná a podšitá vlizelínem. Vše je po důkladném měření našité na kvalitní, ručně tkanou látku. 


Nejraději bych si průvaník nechala, ale je šitý pro jednu hodnou dušičku. No, nevím zda se jí bude líbit. Je laděný do mé oblíbené vínové barvy, kterou mám v našem obýváku. 
Obraz, který jsem kdysi malovala olejovými barvami na plátno se jmenuje Anna Marie. Je takový zvláštní...připadá mi, že je ta osůbka v očekávání miminka :-)))  Obraz mám ráda a máme ho u našich kachlových kamen.



S VÁNOČNÍ výzdobou jsem letos nějak pozadu, ale o víkendu si dám záležet...snad  už konečně budu mít čas i pro sebe. 
Všem přeji krásný a poklidný ADVENT. 
Vaše Lenka


14 komentářů:

  1. No teda LENI, jestli jsi malovala ten obraz Panny Marie, tak se před tebou klaním až k zemi !!! JE ÚŽASNÝ !!!

    Baví mně sledovat, jaký má kdo oblíbený barvy ...
    Přeji pěkné mrazíkovské dny
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Leni,

    teda, průvaník se Ti moc povedl. Líbí se mi sladěné barvičky. Je pravda, že v tomto období je k nezaplacení. I já jsem si šila a u starých špaletových oknech je to nezbytnost.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, to je zase krásy. Průvaník je moc krásný, líbí se mi i nadekorování lampy a obraz, jako od starých mistrů.
    Moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, průvaník je úžasný a moc pěkně jsi ho zkombinovala. V těchto dnech je to věcička velmi užitečná a určitě se bude líbit. Máš opět krásné fotečky včetně obrázku, ten tedy jeee...Nádhera!!! Přeji vám všem krásný adventní čas!!!Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky holky,

    JARUŠ, to je dobře, že jsi ke mě zabrousila. Nějak jsem tě ztratila z dohledu. Už si ukládám tvůj blog a díky za pochvalu.

    EVI, taky se mi průvaník zamlouvá. Ale to víš, kolikrát trnu zda se trefím do vkusu druhého.

    HELI, děkuju za tvoje řádky. Jsem vždy ráda, když se u mě ukážeš. Posílám pozdravení. Pa L.

    SONI, tak už vím, že se dotyčné net kamarádce líbí. Má to být dárek pro její dceru. Děkuju za tvoje písání...potěšilo mne. Ahojky L.

    EVÍKU, kde ty se ještě objevíš ??? :-))) Taky na tebe myslím, ale nějak se mi nedostává zatím času. Brzo to napravím.

    OdpovědětVymazat
  6. Leničko jako vždy to máš táák krásný,průvaník je úžasný. Kárásný adventní čas ,lasečka

    OdpovědětVymazat
  7. LENIČKO, POLŠTÁŘEK JE NÁDHERNÝ. OBRAZ ÚŽASNÝ A VÁNOČNÍ VÝZDOBA JE KRÁSNÁ.
    VŠE MOC CHVÁLÍM.
    PŘEJI POHODIČKOVÝ NEDĚLNÍ DEN A PŘÍJEMNÝ CELÝ NOVÝ TÝDEN. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Neskutečně krásné! Všechno.
    Zdravím a přeji pohodový předvánoční čas.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  9. Leničko... průvaník je nááádherný !! Mám ten nejkrásnější vánoční dáreček , který jsem kdy měla.. MOc moc se ti povedl. Barvičky krásně sladěné.
    Ty, se svým vkusem a talentem si nemusíš dělat nikdy starosti, jestli se bude líbit nebo ne. Tvoje výrobky jsou krásné, lidové, vkusné. Ještě jednou moooc děkuji...
    Eva ( Evikahu)

    OdpovědětVymazat
  10. Bylinková Evičko :-)
    ani nevíš jakou mám radost, že se ti průvaník líbí. To je pro mne největší odměna. Děkuju

    OdpovědětVymazat
  11. verakaras
    Radko
    Bohdanko
    Gábi
    Jani
    Vaše řádky mě vždy potěší...jsem ráda, že tu jste. Mějte se krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...