................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

neděle 3. července 2011

HLEDÁM NĚJAKÉ VOŇAVKY


AHOJ  LÉTO, 
hledám ještě nějakou krásně vonící voňavku. 
Hmmm, vždyť já vím. Není to vůně jedna, ale stovky, tisíce vůní. 

Procházím zahradou, mhouřím oči proti sluníčku a cítím vůni léta.
Jako při procházce lesní mýtinkou kde voní mateřídouška.
Jako u babičky, když ze skříně s ložním prádlem zavane levandule.

Letošní léto jsem ukryla do lněného srdíčka s háčkovanou kytkou. Srdíčko je ručně obšité pevnou přízí. Díky delší stužce můžu "voňavé léto" zavázat na úchytku nočního stolku nebo lampičku a budu mít ty nejkrásnější sny.
Také zavážu srdíčko na ramínko ve skříni. Už se těším na přírodní luxus vonícího léta. 


Naplňuje mě štěstím vůně čerstvě posečené louky, která je ukrytá v podložce pod hrnek.
Vůně borového lesa v rozpáleném letním dni i omamná vůně lilií v chladném kostele.


Čerstvě upečený chléb ze zlatých klasů.


Učaruje mě i mletá káva plná slunce.

No a co bych to byla za včelku ? Mrkající
Samozřejmě ráda čichám k medu, medovým perníkům  i k medovině.


Mám ráda voňavé marmelády z jahod, malin a borůvek na lívancích.

DÍKY LÉTO !!
Pokud také hledáte voňavku krásně vonící, jste vítáni v obchůdku Lenky včelky.

Požehnaný čas

Když je v létě pokoseno,
když se tráva mění v seno,
je požehnaný čas, je požehnaný čas.
Když se tůni mihnou pstruzi,
jedni tam a zpátky druzí,
je požehnaný čas, je požehnaný čas.

Važte si léta, nebude,
čichejte, jak pěkně voní,
děkujte slunci, že mu jde
na ruku, tak jako loni.

Když je léto právě v půli,
když jsou medu plné úly,
je požehnaný čas, je požehnaný čas.
Když nás v létě láska zmámí,
to je přímo pánbůh s námi,
je požehnaný čas, je požehnaný čas.
...
/Zdeněk Svěrák/


7 komentářů:

  1. Neviem, čo skôr obdivovať. Srdiečka sú moc krásne. Pohľad na chlieb vo mne vyvoláva výčitku - mala som v pláne včera dáky upiecť, ale dala som prednosť šitiu. No a lievance ma vyháňajú z postele - nezvládnuteľná chuť si dať na raňajky niečo s džemom.

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko, to je krásné. U nás je to léto zatím upršené,ale ten vzduch po dešti miluji. Víš co mi nedávno

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko, opět je všechno moc krásné - srdíčka, chlebík, lívanečky i ta úžasná louka plná kvítí!!! A příjemné povídání, které obrázky doplňuje a je u něj vidět, že Ti jde od srdce. Přeju krásné dny a doufám, že brzy plné sluníčka. Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, Leničko, to jsou krásná srdíčka a máš pravdu, léto je plné vůní spojených s různými vzpomínkami. Dnes má léto vůni deště, ale mě to nevadí, alespoň můžu vzít do ruky háček bez výčitek, že práce na zahradě stojí. Přeji Ti krásné léto.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. LENIČKO, MOC HEZKÉ TVOŘENÍ.
    SRDÍČKA JSOU KRÁSNÁ A CHLEBÍČEK VONÍ AŽ K NÁM.
    U NÁS DNES PRŠÍ UŽ OD RÁNA.
    TAKÉ TVOŘÍM. SNAD SE VŠE VYDAŘÍ.
    PŘEJI POHODOVOU NEDĚLI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Myslela jsem si ,že plnými doušky vnímají čas jen ti dříve narození ale po tom co jsem viděla a četla u Tebe.....však je to na Tvé tvorbě vidět Leničko,jsi báječná ...Daja.

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, to je tak krásně napsané. a srdíčka jsou překrásná. Krásné voňavé léto. Majka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...