................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

úterý 9. srpna 2011

PLETENÍ Z PAPÍRU


Ahoj moje milé,
občas něco upletu z papírových ruliček. Výrobky jsou pletené tou nejjednodušší technikou a dno košíků je z kartonu. Po dokončení dílka ruličky natřu mořidlem na dřevo Sokrates a nebo barvou Balakryl. 
Nafocené postupy papírového pletení jsou zde .


 Košík jsem věnovala babičce a soupravu košíku, dečky a zvonku mamce.




7 komentářů:

  1. Leni,
    Ty jsi opravdu pilná jako včelka. Výrobky vypadají úžasně, vůbec bych netušila, že je to papír :).
    Přeju hezký den! Mariana

    OdpovědětVymazat
  2. jejda Leni, tady máš zas krásy. obrázky jsou překrásné a to papírový pleteníčko taky, maminka i babička musí mít velkou radost. Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Leni,
    posílám pozdravení!!
    Tvoje pletení z papíru je moc hezké!! Moc!!
    Líbí se mi ten zvoneček a maminka s babičkou mají určitě velikáánskou radost!!!
    Měj se krásně :o)))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, super...ja som sa raz tiez pokusila o taketo pletenie, ale nedopadlo to moc dobre...ale vidim, ze tebe to ide od ruky, len tak dalej :)

    OdpovědětVymazat
  5. Leni nemůžu nic jiného než chválit a chválit- já jsem pletení z papíru naprosto propadla a moc mě to baví.Košíčky máš krásně sladěné a dozdobené-Maminka i babička museli mít obrovskou radost.Tak se měj moc krásně a at ti jde všechno hezky od ruky

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, prostě úžasné! Také jsem to to pořád chci zkoušet, ale nějak se k tomu nemůžu dokopat:-) Máš můj obdiv!!!! Měj se krásně! Věra N.

    OdpovědětVymazat
  7. Také pletu z papíru,je to jednoduché,levné a hlavně krásné!Michaela

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...