................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

čtvrtek 17. května 2012

HÁČKOVANÁ KRAJKA NA PARAPET


Poslední dobou jsem vyměnila šicí stroj za háček. Donutila mě k tomu bolest zad, dlouhodobá únava nad nočním šitím atd. Nebojte, myslím na přislíbené věcičky pro dvě z vás i na restíky do kamenných obchodů. Včas se ozvu. 
Háčkování má pro mě tu výhodu, že ho mohu  kdykoliv odložit nebo uklidit do košíčku.



Krajku na parapetu v předsíni jsem se snažila vzorově sladit s krajkou na věnečku. Věneček nyní visí vedle okna.

Přeji vám pohodový den. :-)     Lenka


Návod na krajku -

36 komentářů:

  1. Lení,
    moc zdravím bílá krajka se ti moc povedla a v kombinaci s košíčkem se sušenými květy a srdíčkem nadělá na okně moc parády:-)
    Šetři se , opatruj se !

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Leničko,

    teda, opět nádhera. Dečka je úžasná a precizně uháčkovaná, krásně jí to tam sluší.. Moc chválím i předminulou dečku, která je taktéž nádherná.

    Přeji krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, od tebe si pochvaly obzvlášť cením. I Tobě krásný den. Pa

      Vymazat
  3. Pięknie zagospodarowany parapet. Wygląda świetnie. Serduszko super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Agy, dziękuję za miłą wizytę i życzę miłego dnia. Lenka

      Vymazat
  4. Ahoj Leni, krajka je krásná a na parapetu jí to moc sluší.
    Měj se krásně
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Leni krajka je nádherná!Moc krásně sladěno a na okýnku naaranžováno.Krásný den:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, krajku jsem chtěla obyčejnou a jsem ráda, že se Ti líbí. Děkuju.

      Vymazat
  6. Leni, krajka je nádherná. A srdíčko na košíčku se mi také moc líbí. Krásný den ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, děkuju za pochválení mých háčkovacích začátků. Taky Ti přeji příjemný den. Ahojky

      Vymazat
  7. Moc hezké zákoutí! Krajka je krásně něžná! Šikulka! Měj krásné dny. Tina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tinko, jen mě mrzí, že máme tak úzké parapety. Hned bych si je vyzdobila jinak. Měj se hezky. Ahoooj :-)

      Vymazat
  8. Leni, krajka je krásná. A ten nazdobený košíček taky. co jsou ty zlaté penízky mezi růžičkama? Krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, v košíčku je buxus, který nějak sluníčkem vybledl do zlatavé barvy. Posílám pozdravení k vám domů. Páááá :-)

      Vymazat
  9. Lenko, ale vubec nevadi, ze jsi udelala zmenu. Nam se to libi a moc. Jednou bych chtela byt muska a navstivit te, abych to videla vsechno pohromade.

    OdpovědětVymazat
  10. Míšo, tak takovou mušku bych klidně k nám pustila. :-) I když u nás doma není nic zvláštního :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Leničko, krajka i celé zátiší je absolutní nádhera!!!! Krásné dny. J

    OdpovědětVymazat
  12. Leni, dovolím si tě pozvat k sobě na blog, něco tam ode mě máš ... Věra

    OdpovědětVymazat
  13. Když vidím ty krásné háčkované věci, tak mám chuť si ten můj byteček zkrášlit právě háčkovanými věcmi.

    OdpovědětVymazat
  14. Leničko, zas krásná prácička. Parapetu krajka i košík se srdíčkem moc sluší. Protože mě tvůj blog inspiruje, chtěla bych ti poslat malé ocenění, které máš schované na mém blogu.
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  15. To vypadá na úplně jednoduchý vzor a při tom je to taková náááádhera!!

    OdpovědětVymazat
  16. Leničko, nádhera! Co vezmeš do ruky, to se ti podaří. A jak krásně!
    Měj hezký den, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Leni máš zlaté ručičky vše je moc krásné a ráda se sem vracím.Tvůj blog byl první který jsem zde našla jůůů přejí krásný den Pája

    OdpovědětVymazat
  18. jůůůů --jako vždy kouzelné :o)A přeju at je brzy po bolesti záda dokáží pěkně potrápit :o( Krásné tvořivé dny přeju Martina

    OdpovědětVymazat
  19. Leni opět něžná krása,nemám slov.Pěkné dny.Věra

    OdpovědětVymazat
  20. Srdíčko je nádherné a krajka krásná. Jsem zvědavá, zda něco tak krásného zvládnu někdy v budoucnosti i já.

    OdpovědětVymazat
  21. Zase jsem se pokochala. Moc pekné! Preji hezkou nedeli a záda at nebolí.

    OdpovědětVymazat
  22. LENIČKO, KRÁSA.
    ŠIKOVNÉ RUČIČKY.
    MĚJ HEZKÝ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  23. Lenka už sa opakujem ale opäť nádherné hačkovanie, máš šikovné ruky - ta krajka na parapetu je skvelý nápad len ja to trošku nechapem ako si to spájala :) a srdiečko je tiež krásne ak by som ťa opäť mohla poprosiť o návodik na mail nellie7@azet.sk - tiež by som ho chcela dať na takýto košíček čo mám na balkóne. Ďakujem a prajem pekný deň. Nellie

    OdpovědětVymazat
  24. Leni, krajka je moc krásná a na okenním parapetu jí to moc sluší. Přeju, ať záda nezlobí a únavu brzy překonáš;-)

    OdpovědětVymazat
  25. Leni, parapet s novou krajkou vypada moc hezky a "behoun" krasne ladi z ostatni dekoraci! Vymyslela jsi to naramne :)) Zdravim, Monika

    OdpovědětVymazat
  26. Leničko, ta je nádherná, když uděluji ta ocenění tak na tebe opravdu nemohu zapomenout. Mšm ho u mne na blogu. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  27. Leničko...krajka na parapetu je moc krásná...nádherná práce.
    Posílám pozdrav Jana

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj Leni, ta krajky na parapety je bezva nápad! a jak krásně to vypadá :) Taky bych to chtěla umět jako ty...

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...