................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

čtvrtek 6. března 2014

ANDĚLKY pro malé berušky

 
Moje milé,
moc děkuji za Vaše nakukování a komentáře. Mám z nich opravdu velkou radost :-)
 

Po dlouhé době jsem opět andělkovala.
Tyto puntíkaté panenky poletí hooodně daleko a jsou pro malé berušky. 
Snad holčičkám udělají radost.


Přeji krásný večer, třeba v duchu tvořivém a těším se zase příště...
Pááá.
Lenka
 

8 komentářů:

  1. Leni jsou nádherné a radost určitě udělají. Měj se krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou nádherné!!!
    Leničko, dá se na ně někde získat návod? Všude je vidím, taky bych chtěla někdy nějakou ušít. Návod jsem nenašla.
    Krásné jaro přeji. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, návody jsou na netu. Zkus hledat přes google. Ahojky a děkuji za návštěvu

      Vymazat
    2. Máš pravdu, konečně se zadařilo a stáhla jsem si i návod:-))))

      Vymazat
  3. LENI, KRÁSNÉ TVOŘENÍ.
    MĚJ PĚKNÉ, SKORO JARNÍ, DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdanko, ráda Tě tady vidím a děkuji za milou pochvalu. Už, aby tu bylo jaro v plné parádě, viď.
      Pááá. Lenka

      Vymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...